1 Januari - 2013 lista

Har varit väldigt frånvarande här av olika anledningar, men tänkte att jag kunde inleda året med en lite smått töntig lista och lägga in lite bilder från året som gått. 
 

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?

Gjorde massa nya saker, var på festival, åkte till Örebro, hånglade nykter en främling, bodde själv, demonstrerade, var i Stockholm med vänner, plankade in på Universeum för att nämna lite. 

 
 

Vad var din största framgång 2013?

Vet inte om jag riktigt gjorde några framgångar, mer än jag utvecklats något otroligt? Är en helt annan, betydligt mognare människa än vad jag var för ett år sen. Jag har lärt mig så mycket om världen, livet, allt. Har lärt mig hantera saker jag aldrig trodde jag skulle behöva.

Bästa köpet?

Tågbiljetterna jag köpt för att träffa mina vänner runt om i Sverige. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket har gjort mig glad detta år, men mest kommentarer från vänner som har fått mig att känna mig betydelsefull. 

 

 
 
Och ledsen? 

Det som gjort mig mest ledsen i år är att se vänner totalt gå sönder av ångest, hade bytt allt jag har mot att dom skulle må bra. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Tror jag har varit gladare, i alla fall denna höst. Det känns så iaf.

Vad önskar du att du gjort mer? 

Uppskattat det jag har lite mer. Har en tendens att klaga väldigt mycket på det mesta utan att riktigt inse vad jag har.

Jag önskar också at jag spenderat mer tid med de fina vänner jag har här i Göteborg istället för att drömma mig bort hela tiden.

Kanske lite mer spontana grejer också, för det blir ju alltid så kul. Men gjorde lite spontant, typ: picknick på en brygga med vilma

 
 
Plankade in på Universeum med Acke, och en dag kom Amanda hit utan någon planering
 

Vad önskar du att du gjort mindre? 

Att jag varit snällare mot mig själv, och inte gjort mig ovän med folk som jag måste ha i min vardag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  

Sj hade gärna kunna sänka sina biljettpriser.

Vem saknade du?

Alldeles för många.

t.ex dessa tre: 

 
Andra bra saker som hänt detta år:

Tog med fyra av mina finaste vänner till mitt sommarland: 
 
Emma var här en vecka i sommras, då åkte vi b.la båt till brännö och hade picknick
 
Musikhjälpen var för några veckor sen här i Göteborg, stod utanför en morgon för att glo på Adam Lundgren (var 100% värt att gå upp tidigt för)
 
Har hänt så extremt mycket mer, bra och dåliga, saker detta år men detta får räcka just nu, hoppas erat år varit o att detta blir ännu bättre bra bla bla bla 
 
Xoxo

 


Fina ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0