11 November - Nu är det slut!

Trivs äntligen med bloggdesignen nu och det är för att min fantastiska vän Zahra har gjort den! Är verkligen extremt nöjd (tack tack tack igen) och vill ägna några sekunder åt att hylla de små bilderna/texterna här till höger!
Tycker ni ska kolla in Zahras blogg också, då den är helt fantastisk. Har länkat den här i inlägget och även till höger under Fantastiska Bloggar. Nu är allt som saknas en header och en ordentlig avatar och det ska jag ta tag i så fort jag kan! 
 
När jag ändå håller på med ett inlägg tänkte jag passa på att länka Bianca Kronlöfs senaste video, vet ni inte vem hon är har ni absolut missat något. Titta på videon och dela era historier!
 
 
 
xoxo

Fina ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0