20 November - Hösten

Var och hämtade upp bilder idag efter skolan, de var från en engångskamera jag använt från slutet av augusti till nu i stockholm på höstlovet. 
 
Den 30:de Augusti bjöd Adina på orientalisk fest, kvällen var (även fast mycket culture appropriation) väldigt lyckad och alla var så himla fina. Även om slutet var något kaos.....
 
Sofie var extremt mycket babe.
 
Finaste Kajsa o Ellen 
 
 
Gabriel, Mathilda o Michelle
 
Mina älsklingar, Ellen, Sofie, Zoe, Kajsa och Samuel, i haga efter vi fikat på favorit cafét Husaren.
 
Åkte till Örebro och träffade min fina Zahra.
 
I mitten av September kom Philip o Amanda hit över en helg, önskar att dom bodde närmre så vi kunde ha det såhär bra oftare. Denna bild är från fredagen, och på lördagen tog vi tre med oss Henrik och åkte till Amanda i Borås.
Vi var och såg Navid Modiri & Gudarna, åt pizza, drack vin och mådde extremt bra.
 
 
 
 
 
 
Sen blev det höstlov och jag åkte, som ni vet, till stockholm. På bilden här nedanför är bara några av alla fantastiska människor jag var med under veckan.
 
 
Och på fredagen, sista kvällen, firade vi halloween. 
 
 
xoxo
 

Fina ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0