25 November - Stockholmsgäst

I helgen har jag haft fina Amanda boende hos mig. Hon kom hit i fredags kväll och vi åkte direkt hem till mig, åt mat, drack kaffe, pratade och började kolla på Harry Potter 1.
Jag sov länge på lördagen och vaknade av att Amanda låg och läste bredvid mig. Framåt eftermiddagen gick vi och köpte pepparkaksdeg & glögg och sen gick vi hem för att baka med min bror. På kvällen drack vi glögg och åt pepparkakor med ädelost samt såg klart Harry Potter, extremt mysig dag.
 
 
 
 
Idag åkte vi in till Magasin 11. Där mötte vi Anton och Henrik, även Samuel kom förbi en stund, drack kaffe och skrattade. När Magasin 11 stängde gick vi vidare till Haga där vi satte oss på ett fik en stund innan vi åkte mot centralen för att vinka av Amanda vid sitt tåg.
 
 
Magasin 11 är inte bara ett mysigt fik med gott kaffe utan också en väldigt fin affär.
 
Alltså dessa gull.
 
Det känns väldigt bra att jag och Amanda träffats så ofta det senaste, för hon är så smart, klok och fin. Även om jag helst av allt önskar att vi delade stad.
 
xoxo

Fina ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0