3 November - Stockholm

Igår kom jag hem från Stockholm, där har jag spenderat hela mitt höstlov med helt fantastiska människor. Har varit ganska dålig på att fota men tänker ändå göra ett inlägg och blanda lite bilder både från kamera och mobil.
Jag har bott i Tumba (förutom första natten då jag sov hos Amanda)  hemma hos Sara tillsammans med, Philip, Albin och Tassos, men under veckan har det kommit och gått folk lite hela tiden. 
 
Här är finaste Sara och Towe någong gång i början av veckan, dansandes på stan.
Philips bild ifrån söndagen
 
Andreas, Tora och Jesper. En av de två gånger vi befann oss på Naturhistoriska.
Amanda
 
Ida, Zahra och Philip. 
Så vackra att det gör ont i magen.
Amanda älskling. 
 
 
Fina Clara.
Zahras bild på oss inne på monki.
 
Hade egentligen kunnat göra ett inlägg med bara bilder på Ida för hon är så vacker och fotogenisk men de bilder jag har räcker inte till.
 
Sista natten hade vi halloweenfest hos Sara, här är två (något onyktra) bilder på mig och Ida med och utan mask (vi var som ni säkert förstår Pussy Riot). Kvällen var extremt lyckad och ett väldigt bra avslut på en helt fantastisk vecka. 
 
Har inte ens fått bilder på hälften av alla jag träffade under veckan, men om ni går in på de bloggar jag har länkat här i inlägget kommer även de lägga upp bilder!
 
xoxo

Fina ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0