9 November - Sushi i Borås

Idag tog jag bussen till Borås för att träffa Amanda. Vi titta runt lite i olika affärer men gick ganska direkt för att äta sushi, Amanda var supergullig och bjöd.
 
 
 
Vi gick sedan vidare till ett supermysigt café där vi drack kaffe, pratade och jag fick det igen konstaterat hur smart och fantastisk Amanda är. Sen var det tyvärr dags för henne att åka och jobba så jag tog bussen hem igen.
 
(Zahra håller på att hjälpa mig med min design nu så någon gång under de närmsta dagarna kommer det äntligen blir ordning här på bloggen. Har sett att den ser väldigt konstig ut när man trycker sig bort från startsidan men sen har jag heller aldrig riktigt trivts med denna design)
 
xoxo
 

Fina ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0