18 Oktober - Ellinor

Igår träffade jag världens finaste Ellinor. Vi möttes upp i Vasa, vandrade runt lite där och drog oss sedan vidare mot slottskogen. Göteborg är fortfarande färgat av höst och utanför björngårdsvillan satte vi oss ett tag, prata feminist, sköna killa, femsexister, fester och annat skoj.
 
 
Ikväll är jag bjuden 20-tals fest hos Acke, ska bli superkul. Är dock pank och kan inte riktigt klä ut mig men jaja kommer nog bli kul ändå! Får ju träffa människor, dansa och må allmänt bra och sådan uppsakttas alltid.
Vet inte om jag tar med kameran (antagligen inte för jag riskerar att göra sönder den eh) men det spelar ju inte så stor roll nu.
 
Ha en bra fredag!
xoxo
 
 

Fina ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0