7 Oktober - hej till ny blogg!

Är tillbaka!!!! Så, nu har jag äntligen bestämt mig för att ta upp detta med bloggandet igen. Har ju tidigare bloggat för att kunna gå tillbaka och kolla på saker jag gjort och minnas, och nu känns det jättetråkigt att inte kunna kolla tillbaka på de senaste månaderna.

Så med ett nytt namn (och ny portal) på bloggen gör jag ett till försök att vara i alla fall nästan aktiv.

I lördags skulle vi fira Ellen, som fyllde 17, genom att äta brunch på Egg & Milk. Amanda och Philip kom hit i fredags så jag började med att lämna dem i stan innan jag åkte vider och mötte Ellen, Kajsa, Sofie och Zoe

 

Födelsedagsbaben
Sen åkte jag in till stan igen och mötte Philip (Amanda var på andra äventyr). Vi bestämde oss för att planka Universum då det var alldeles för dåligt väder för att vara ute.
 
Vi mötte sen upp Amanda igen på centralen, laddade våra telefoner och även våran egna energi. 
 
 
Sen la jag (tyvärr) ner kameran för dagen. Men när våra mobiler var laddade åkte vi och köpte pizza, sen mötte vi Henrik och tog 100 bussen till Borås för att träffa Amanda. Vi var på en gratis spelning med Navid Modiri & Gudarna som SSU hade anordnat. Navid leverarde och svettiga av dans åkte vi sen tillbaka till Amanda för att umgås och dricka lite för mycket vin. (Perfekt kväll med andra ord)
Låter detta sammanfatta kvällen: 

 

 
och så säger jag nu hejdå för denna gång, hoppas att det inte tar månader innan vi hörs igen.
 
(har just nu samma design på bloggen som min fina vän Sara men tror det bara är tillfälligt. Ska om inget annat försöka göra om lite i designen när jag lärt mig blogg.se mer. Ganska mycket annat är också tillfälligt men kommer väl göra ändringar allteftersom )
 
Följ min blogg med Bloglovin
 
xoxo

Fina ord
Postat av: Amanda

Jättefin blogg!

Svar: Tack så jättemycket!
femastrid.blogg.se

2013-10-08 @ 18:10:22
URL: http://amandanygren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0