9 Oktober - min sommar

Eftersom jag inte bloggade under nästan hela sommaren tänkte jag nu göra ett inlägg med det bästa där i från. Hade knappt uppe kameran en enda gång utan fotade nästan endast med engångskameror, men det blir ju ifs väldigt fint det också. 
 
Någon gång strax innan sommarlovet ägde picknickfestivalen rum, var b.la. där med dessa snyggingar:
 
Baben till höger på bilden här övanför bjöd i början av sommaren på grillning hos sig och vilket ägde.
 
Under tre veckor hade jag farmor och farfars lägenhet. Emma kom och bodde med mig under en vecka, och här är Amanda och hälsar på några timmar innan vi åker vidare på fest.
 
Träffade Vilma väldigt mycket i somras också och här hade vi picknick på någon brygga.
 
Joel och Philip kom också och bodde hos mig en vecka och den första kvällen var Samuel med. Vi drack vin, pratade, Samuel och Joel experimenterade med mat, jag råkade äta kött och vi kollade på Harry Potter.
 
Sedan var det dags för Emmaboda. Här är vårt fantastiska camp som under festivalen bytte namn ett flertal gånger, det sista (och det bästa) var Ond Utan Satan och jag har verkligen ingen aning om vem som kom på det.
 
 
Tattoos i campet.
 
 
I slutet av Augusti var det som vanlig Way Out West, träffade massa fantastiska människor och såg helt otroliga band och artister. Här har vi en ganska så full Vilma i kön till The Knife.
 
Efter sista dagen på wow åkte jag ut till Samuel där jag och flera fina vänner spenderade kvällen, några som jag (även fast vi pratar nästan varje dag) träffade för första gången.
 
Ja, min sommar var helt fantastisk. Träffade så mycket nya människor och mådde så himla bra. 
 
xoxo

Fina ord
Postat av: alma

åååh detta är så fint astrid

Svar: Åh tack Alma, vad glad jag blir! <3
femastrid.blogg.se

2013-10-09 @ 13:15:31
URL: http://almawiola.blogspot.com
Postat av: Zahra

är så jävla glad att du har börjat blogga igen, så fina bilder <3

Svar: Tack älskling <33
femastrid.blogg.se

2013-10-09 @ 19:34:51
URL: http://yummiescape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0